Beauty

Beauty musthave: Filorga’s Scrub & Detox

Drie jaar geleden ben ik in aanraking gekomen met het merk Filorga. Door de jaren heen heb ik meerdere producten mogen testen en elke keer weer geniet ik van de kwaliteit die het merk biedt. Onlangs ontving ik weer een pareltje, namelijk de Filorga Scrub & Detox.

De Filorga Scrub & Detox is een diepzuiverende schuim met actieve kool, vandaar dat de scrub zwart van kleur is. De scrub is verwerkt in een schuimtextuur en werkt hierdoor ook direct als een peeling. Zodra je het product aanbrengt gaat het schuimen, dit zorgt ervoor dat de huid wordt ontgift en vernieuwt. Voor mij iets heel nieuws.

De Scrub & Detox zit in de herkenbare pot van Filorga en heeft een luxe uitstraling, mooi om op je badkamer kastje te zetten. Ik gebruik de scrub ’s ochtends na het wassen van mijn gezicht. Zo is mijn huid goed gereinigd voordat ik een dagcrème aanbreng. De scrub voelt trouwens niet grof aan op de huid, het zijn fijne korreltjes. Heel geschikt dus voor een gevoelige huid.

Resultaat

De exfoliërende schuim met dubbele werking zorgt ervoor dat je na gebruik direct een zachte schone huid hebt. Het duurt precies 5 minuten om de huid diep te ontgiften en te vernieuwen. Zoals ik al meldde was ik nog niet eerder bekend met een scrub en peeling in één, maar ik ben zeer verrast.

Prijs & verkrijgbaarheid

De Filorga Scrub & Detox kost €32,85 (50ml) en is te koop bij ICI Paris XL.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

20 gedachten over “Beauty musthave: Filorga’s Scrub & Detox”

  1. Wat een mooie foto’s zeg! En een scrub en peeling ineen lijkt me echt heel handig! Ken het merk nog niet, goed om te weten dit! xxx

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik ben Filorga al enkele keren tegengekomen bij enkele bloggers maar nog niet zo vaak in de winkel gezien. Misschien moet ik wat meer langs bij ICI Paris XL?! Het lijkt me wel een dure scrub, maar er zit wel precies wat in het potje. Als het dan ook goed werkt, valt die prijs ook goed mee.

    Geliked door 1 persoon

  3. Hoi Bibi, die ene keer dat ik een scrub heb gebruikt was in de sauna met badzout, wat een hele groffe korrel had. Ik dacht dat ik gek werd, ik vond het vreselijk. Mijn hele huid brandde weg. Dus voor mij nooit meer een scrub … haha, gr. Jeannet

    Like

Plaats een reactie