Lifestyle

Persoonlijke en originele kraamcadeaus van ‘Liefs Mij’

Ooit gehoord van een geboortekoffertje? Ik kende het niet, totdat ik ze zag in de webshop van Liefs Mij. Je hebt ze in verschillende kleuren en stijlen. Ontwerp een uniek koffertje voor jouw kindje door haar of zijn naam en de geboortedatum erop te laten drukken. Ben je op zoek naar leuke kraamcadeaus, dan moet je zeker een kijkje nemen in de webshop Liefs Mij.

Woensdag ontving ik mijn geboortekoffertje met babynaam en daarbij hippe mijlpaalblokken. Allereerst viel me op hoe leuk de producten waren ingepakt. De babycadeaus zijn gewikkeld in doorzichtig folie met een mooie sticker. Ook ontvang je er een persoonlijk geschreven kaartje bij!

Geboortekoffertje

Wil jij de eerste kleertjes, schoentjes, echo’s of knuffeltjes van je kindje bewaren? Dat kan in één van de leuke geboortekoffertjes van Liefs Mij. Bewaar de mooiste herinneringen om deze later samen terug te kijken. Natuurlijk ook leuk om de eerste kleertjes hierin mee te nemen naar het ziekenhuis. In de webshop liefs-mij.nl kun je kiezen uit de kleuren poederroze en babyblauw in drie verschillende ontwerpen. Wil je een andere kleur, dan kun je gemakkelijk contact opnemen met de webshop. De koffertjes zijn volledig te personaliseren met naam en geboortedatum. Prijs: €16,95.

Houten mijlpaalblokken

Vind je het leuk om je zwangere buik te fotograferen en daarbij duidelijk het aantal weken zwangerschap te weergeven? Schaf dan deze hippe mijlpaalblokken aan! Ook kun je de blokken gebruiken op een foto van je kindje. Geef het aantal dagen, weken, maanden en jaren weer en maak mooie foto’s voor later!

Personaliseer mijlpaalblokken & naamblokken

De set mijlpaalblokken bestaat uit twee nummerblokken met de cijfers: 0-1-2-3-4-5 en 0-1-2-6-7-8 en een apart langwerpig blok met: dagen, weken, maanden en jaar. Liefs Mij verkoopt twee soorten en je kunt zelf de letterkleur bepalen. Ik heb gekozen voor het design ‘Strak’, maar ook heb je de blokken met een ‘Stoer’ lettertype. Prijs €14,95 per set.

Liefs Mij verkoopt meer…

Ook babykleertjes, knuffels (met naam), broodtrommels, tasjes, mokken, invulboekjes, sleutelhangers, persoonlijke kussens, naamblokken en spaarpotten zijn te verkrijgen bij liefs-mij.nl. Bekijk hieronder enkele leuke producten uit de webshop.

Met de kortingscode bibi10 ontvang je 10% korting op je aankoop. De code is geldig t/m 31 augustus 2020.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

7 gedachten over “Persoonlijke en originele kraamcadeaus van ‘Liefs Mij’”

  1. Wat een schattige koffertjes! De mijlpaalblokken heb ik voor onze aanstaande baby besteld, omdat ik die leuk vind met foto’s te gebruiken. Bij ons eerste kindje had ik een mijlpaal deken, maar des te ouder hij is, des te lastiger hij blijft liggen voor de foto.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie