Beauty

Duurzame Molton Brown producten voor een mooie huid

Vrijdag ontving ik ineens dit supermooie pakket met vier Molton Brown producten. Een Molton Brown showergel, bodymilk, eau de toilette en een bodyoil. Ze hebben allen het Leaping Bunny keurmerk. Dit betekent dat het op geen enkele manier op dieren is getest. Bekijk hieronder de producten.

Het merk Molton Brown ken ik al sinds mijn carrière bij de tijdschriftenredactie. Regelmatig ontving ik deze luxe producten van pr bureaus. Nu werd ik zelf verrast door twee pr meiden en mocht ik deze luxe box in ontvangst nemen. Extra fijn tijdens de koudere herfstdagen. Je droge huid wordt goed verzorgd door deze duurzame showergel, bodymilk en bodyoil.

#1 Molton Brown Orange & Bergamot Bath & Showergel

Deze Molton Brown Orange & Bergamot Bath & Showergel ruikt heerlijk fris en levendig. De gel is rijk, je hoeft maar weinig te gebruiken om heerlijk te ruiken en een zachte huid te krijgen. Het product bevat vitamine-rijke ingrediënten om je huid te laten stralen, deze zorgvuldig reinigende douchegel laat de huid schoon en verfrissend achter.

Prijs: €25,00/300ml

#2 Molton Brown Milk Musk – Limited Edition bodylotion

Over deze Molton Brown limited edition had ik al eens eerder geschreven. De romige rustgevende noten die doen denken aan de geur van melk herken je in deze voedende bodylotion. De Molton Brown Milk Musk is verpakt in een zacht aanvoelende fles, die mooi is bedrukt met gouden draden. Hij is licht vochtinbrengend, waardoor de huid gehydrateerd, geparfumeerd en kasjmierzacht aanvoelt.

Prijs: €31,00/300ml

#3 Molton Brown – Jasmine & Sun Rose Bodyoil

De voedende Egyptische nigellazaden, jasmijn en rozen in deze heerlijke Jasmine & Sun Rose bodyoil zullen de huid enorm zacht maken. Fijn om te gebruiken na het douchen. Ik ben erg benieuwd! De geur is bloemig en erg fijn.

Prijs: €49,00/100ml

#4 Molton Brown – Coastal Cypress & Sea Fennel parfum

Deze parfum ruikt erg fris. Molton Brown omschrijft de Coastal Cypress & Sea Fennel als: Kustachtig. Avontuurlijk. Onontdekt. “Prikkel je zintuigen met een avontuur doordrenkt met de zee” – Molton Brown

Prijs: €71,50/50 ml

13 gedachten over “Duurzame Molton Brown producten voor een mooie huid”

  1. Ik heb ooit de showergel ergens bij cadeau gekregen en die beviel erg goed. Vind het alleen wel prijzig dus daarna zelf nog niet gekocht, maar wie weet, als verwenmomentje voor de herfst.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie