Lifestyle

Opbergmanden van ‘Handed by’ van gerecycled plastic & bamboe

Onlangs heb ik mooie manden ontvangen van ‘Handed By’. ‘Handed By’ is hét leidende merk in gevlochten manden, tassen en woonaccessoires. Handgemaakt van materialen die het milieu zo min mogelijk belasten, zoals gerecycled plastic en bamboe. Omdat ik in verwachting ben van een klein meisje, heb ik voor de babykamer vier manden toegestuurd gekregen. Hieronder vertel ik meer over de manden van ‘Handed By’.

Terrazzo collectie

De ‘Terrazzo round’ collectie met gekleurde vakjes is mijn favoriet! In de manden zie je de kleuren beige, taupe, grijs, roze en blauw terug. Ze zijn verkrijgbaar in drie formaten. Daarnaast heb je de ‘Terrazzo cover’ mand met deksel. Deze grote Terrazzo mand met deksel biedt een mooie opbergplek voor elke ruimte in huis. Handig voor de dekentjes, knuffels of luiers. Of als wasmand in de badkamer. Ook deze manden met deksel zijn verkrijgbaar in drie formaten.

Merkstempel met handafdruk

Het ‘Handed By’-design is herkenbaar aan het unieke merkstempel in de vorm van een handafdruk. “Alles waar onze hand op staat, wordt op een eerlijke manier gemaakt en is gegarandeerd 100% kinderarbeid vrij”, aldus ‘Handed By’. Zie de merkstempel op de foto’s hieronder.

Dimensional oval manden

Naast de mooie ‘Terrazzo’ collectie heb ik een prachtige roze mand ontvangen uit de ‘Dimensional oval’ collectie. Handig voor de badproducten of de hydrofiele monddoekjes. De ‘Dimensional oval’ collectie bestaat uit manden in vier kleuren: roze, ecru, eucalyptus en donkergrijs. Zie hieronder de roze ‘blush’ variant:

Wist je dat?

Wist je dat er ook tassen worden gemaakt door ‘Handed By’? Ook de ‘Handed By’ tassen zijn gemaakt van 70% gerecycled plastic. Bekijk hieronder een mooie shopper van ‘Handed By’.

Verkrijgbaarheid

‘Handed By’ is in Nederland verkrijgbaar via Bol.com, Fonq.nl en vtwonen.nl.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

17 gedachten over “Opbergmanden van ‘Handed by’ van gerecycled plastic & bamboe”

  1. Mooie mandjes en wat staat het leuk in de (ontzettend gezellige en leuke) kamer! Ik had destijds zo’n mandje in het grijs (maar niet van dit merk met dat leuke merkje met handje erop). Goed idee trouwens die twee ladekasten zo als commode. Daar heb ik niet eerder aan gedacht.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie