Beauty

Nieuw: Wilkinson Sword Intuition Complete: het perfecte scheermesje

Een fluweelzachte huid. Dat willen we allemaal. Vooral in de zomer. Van de week ontving ik een pakketje van ‘Wilkinson Sword’ met daarin het nieuwe scheermesje ‘Wilkinson Sword Intuition Complete: “Het scheermesje voor al die moeilijk bereikbare lichaamsdelen.” In dit artikel vertel ik meer over het nieuwe product.

Summer ready

Allereerst wat mij opviel is de mooie roze kleur van het scheermesje. Daarnaast heeft de nieuwe ‘Wilkinson Sword Intuition Complete’ een slanke scheerkop met vijf Skin Perfect-mesjes die ervoor zorgen dat je nog makkelijker bij alle lastige bereikbare plekjes komt. Zo zijn jouw benen, oksels en bikinilijn in een handomdraai summer ready! Natuurlijk heb ik het mesje direct getest.

Binnen no time glad

Momenteel gebruik ik de scheermesjes van Venus, maar wat een toeval dat ik daar laatst de laatste kop uit de verpakking van had gehaald. Nu kan ik mooi direct dit nieuwe scheermesje van ‘Wilkinson Sword’ uitproberen. Ik moet zeggen dat ik nooit heb gewisseld in het gebruik van scheermesjes. Ik ben bang voor irritatie op mijn huid na het wisselen van merk. Maar niets daarvan blijkt waar. Na het scheren van mijn benen verschenen geen rode bultjes en ook kreeg ik geen jeukend gevoel. Het leek juist alsof de mesjes mijn benen direct een mooie glans gaven. Zie de verpakking van de nieuwe ‘Wilkinson Sword Intuition Complete’ hieronder:

Huidbeschermende gel

De ‘Skin Protect gel’ rondom de mesjes helpt het scheersysteem soepel over je huid te laten glijden. Het scheren van mijn benen was binnen no time gedaan! Zeker een aanrader voor alle scheermesgebruikers.

Wilkinson Sword koekjes

In het postpakketje dat pr bureau ‘Miss Publicity’ naar mij stuurde zaten ook lekkere koekjes van Droomkoekjes Boutique. Bekijk de leuke Droomkoekjes hieronder:


Prijs & Vekrijgbaarheid

Het ‘Wilkinson Sword Intuition Complete’ scheermesje is te koop bij diverse drogisterijen als Kruidvat. Daar kun je hem aanschaffen voor €14,99. Kijk voor meer informatie over Wilkinson Sword op www.wilkinsonsword.nl.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

16 gedachten over “Nieuw: Wilkinson Sword Intuition Complete: het perfecte scheermesje”

Plaats een reactie