Lifestyle

Hippe Invulboeken van Baby Bunny

Een paar weken geleden ontving ik een mooi zwangerschap invulboek van Baby Bunny, waarvan ik de helft al heb mogen invullen. Momenteel ben ik precies 22 weken zwanger van een meisje, en vertel ik graag wat ik van het Baby Bunny invulboek vind. Lees hieronder de review.

Notities, mooie herinneringen & foto’s

Het invulboek voor tijdens de zwangerschap is net als de rest van de Baby Bunny boeken een uniek en stijlvol invulboek. Er bestaan meerdere varianten zoals het Kraambezoek invulboek, het Eerste Jaar invulboek en het Babyshower invulboek. Ik vertel je in dit artikel meer over het Zwanger invulboek. In dit hippe zwart/witte boekje leg ik alle mooie momenten en mijlpalen vast tijdens mijn zwangerschap. Dit vul ik per week in. Voor elke nieuwe week heb je ruimte om te schrijven. Ook bevat het invulboek een uitzetlijst, afsprakenlijst, regellijst en veel meer.

Eerste schopjes

In het boekje kun je ook de babynamen die je samen met je partner in gedachten hebt opschrijven, daarnaast zijn er speciale pagina’s waar je de echo’s kunt plakken. Vanmorgen schreef ik het stukje hierboven (zie: eerste schopjes). Ik voelde de eerste schopjes in week 21, het is zo bijzonder.

Tekeningen inkleuren

Ook kun je elke maand met kleurtjes aangeven hoe jij je die maand voelt per dag. Erg leuk om te bewaren voor een mogelijke volgende zwangerschap. Zo kun je meerdere zwangerschappen met elkaar vergelijken.

Dit ben jij

Aan het einde van het Baby Bunny invulboek kun je de naam van je kindje invullen en de datum, tijd en plaats waarop zij of hij geboren is. Ook is er plek om de haar- en oogkleur, lengte en het geslacht te noteren. Op de bladzijde ernaast kun je een foto toevoegen van je kleine wondertje.

Mooi plekje in de babykamer

Door de tijdloze ontwerpen blijven de boeken ook leuk voor later. Ik zal dit boek bewaren en zeker nog gaan bekijken. Verder zorgt het zwart/wit design ervoor dat het een mooi decoratiestuk wordt en het bij iedereen thuis past. Op het rek boven de commode staat het Baby Bunny invulboek perfect. Ik ben er erg blij mee, Baby Bunny!

Prijs & verkrijgbaarheid

Het Baby Bunny zwanger invulboek is voor €24,95 te koop via Babybunny.nl. Daarnaast verkoopt de webshop kaarten, posters en andere boeken. Het kaartje hierboven op de foto kun je ook via Babybunny.nl aanschaffen.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

10 gedachten over “Hippe Invulboeken van Baby Bunny”

  1. Wat leuk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal een paar weken tegelijk invul in mijn boekje, maar vind het wel leuk om bij te houden en later terug te lezen.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie