Beauty

Nieuwe Biodermal zonnespray & aftersun 2020

Eerder schreef ik al over de skincare van Biodermal, dit keer ga ik het hebben over de nieuwe zonproducten! De Hydraplus Zonnespray SPF50+ en After Sun Verkoelende Gel-creme zijn de nieuwe zonproducten van Biodermal. Net voordat de temperatuur in Nederland naar 30 graden stijgt, ontving ik een set zonproducten. Perfect om tijdens deze warme dagen uit te proberen! In dit artikel vertel ik je meer over de Biodermal zonproducten van 2020.

Verkoeling na een dagje zon

Het wordt vaak vergeten, een aftersun… Maar de huid verzorgen na een dagje zonnen is erg belangrijk. De After Sun Verkoelende Gel-creme van Biodermal zorgt voor directe verkoeling en kalmering na het zonnen. Het product voelt fijn aan op je huid en ruikt heerlijk!

Nieuwe verpakking

De vloeistof Panthenol (provitamins B5) in deze aftersun kalmeert de huid en het hydraterende ingrediënt glycerine zorgt voor langdurige hydratatie. De tube ligt fijn in de hand en de structuur is lekker dun. Ik ben erg tevreden over mijn huid na het smeren en over de nieuw verpakking!

Hydraplus Zonnespray: nu ook in SPF50+

De Hydraplus Zonnespray was er al in SPF30+ en nu is deze er ook in SPF50+. Met deze spray wordt insmeren tijdens de zomer een makkie. De handige spray breng je in een handomdraai aan en de luchtige textuur trekt snel in je huid. Helemaal niet vettig of plakkerig.

Biodermal Sun Lip Balm

In het setje dat ik dinsdag ontving zit ook een Biodermal Sun Lip Balm. Deze limited edition is helaas niet meer te koop. Het geeft je lippen hydratatie en glans!

Prijs & Verkrijgbaarheid

De Hydraplus Zonnespray SPF50+ kun je aanschaffen voor €27,99 en de After Sun Verkoelende Gel-creme is te koop voor €15,99. Biodermal is te verkrijgen bij verschillende drogisterijen zoals, Kruidvat.nl, Etos.nl en Trekpleister.nl. Voor meer informatie over de zonproducten van Biodermal kun je kijken op Biodermal.nl.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

17 gedachten over “Nieuwe Biodermal zonnespray & aftersun 2020”

  1. Biodermal is altijd goed! Ik gebruik veel zonnebrand crème juist omdat ik het heel goed vind om je goed in te smeren. Ik gebruik altijd een spray omdat dit met kinderen ideaal is.

    Geliked door 1 persoon

  2. Een goede aftersun is minsten zo belangrijk! Wij Zijn team sprayflacon, omdat dit zo lekker makkelijk is haha, #gemakzucht
    Ook Aftersun hebben wij in een spray, echt veel fijner dan tube. Maar dat is echt heel persoonlijk natuurlijk 🙂

    Mooie review 🙂

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie