Lifestyle

Prachtige handgemaakte babyspullen van Smorrel

Op zoek naar handgemaakte omslagdoeken, wiegdekens of boxkleden voor je kleintje of om als kraamcadeau te geven? Neem een kijkje bij Smorrel. Hier vind je de schattigste en zachtste items voor baby’s.

Zaterdag 20 juni ontving ik een mooie wiegdeken, twee handige monddoekjes en een omslagdoek van Smorrel. Deze set heeft een zachtgrijze kleur met een wit katoenen binnenkant met stippeltjes. Het roze stipje maakt het geheel superfijntjes en staat perfect in de babykamer van ons dochtertje.

Lief & Stoer

Ons meisje is in de zomermaand augustus uitgerekend, dus deze katoenen set is perfect voor haar. De set is gemaakt van een zachte luchtige stof. Het lieve stipje met de stoere wafelstof is een mooie combinatie.

Handmade

Alles wat Smorrel verkoopt is handgemaakt, dit laten ze ook zien door de manier van verpakken. De cadeauverpakking heeft een ecologische uitstraling door het bruine inpakpapier, de handmade-kaartjes en het stoere touwtje.

Omslagdoek voor onderweg

Wikkeldoeken kun je denk ik niet genoeg hebben. Tot nu toe heb ik twee badcapes van badstof in mijn commode, maar een katoenen omslagdoek miste ik nog. Heel fijn om je kindje in mee naar huis te nemen na de bevalling!

Opgemaakt bedje

Natuurlijk wilde ik direct zien hoe deze leuke wiegdeken van Smorrel tot z’n recht kwam in ons babywiegje. Ik ben verliefd! Wij kunnen niet wachten totdat ons meisje onder dit zachte katoenen dekentje ligt te slapen. Ik ben er erg blij mee!

Breed assortiment

Wil jij je babyuitzet in één stijl? Kies dan één van de mooie stoffen van Smorrel en zij maken voor jou een prachtige handgemaakte set. Je kunt natuurlijk ook producten los bestellen. Bij Smorrel kun je kiezen uit:

  • Boxkleden
  • Aankleedhoezen
  • Dekens/lakens voor wieg en ledikant
  • Omslagdoeken
  • Monddoekjes
  • en meer…

Prijs & verkrijgbaarheid

Smorrel heeft een Instagrampagina ( @_smorrel_) waar je veel voorbeelden kunt zien van de handgemaakte babyspullen die zij maken. Neem een kijkje en geef je specifieke wensen door. De set (wikkeldeken van 100×70, omslagdoek 70×70 en twee doekjes 30×30) kost €45.

Voor bestellingen & prijzen kun je contact opnemen met Smorrel via Instagram of per e-mail: info@smorrel.studio.

Neem hieronder een kijkje in het assortiment van Smorrel:

Over Smorrel

Smorrel is opgericht door Krista, een moeder van drie kids. Na jarenlang kleding maken voor kinderen, begon ze Smorrel waarvoor ze kwalitatief goede en handgemaakte babyspullen ontwerpt.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

23 gedachten over “Prachtige handgemaakte babyspullen van Smorrel”

  1. Die wafelstofjes vind ik erg mooi. Als ze er nu ook mooie keukentextiel van zouden maken, zoals hand- en theedoeken, dan hebben ze mij er als klant zeker bij 😉

    Geliked door 1 persoon

  2. Wauw wat mooi! Die wil ik ook! Ik vind een omslagdoek fijn voor als er visite is die de baby vaag wil houden. En voor de foto moet die natuurlijk wel een beetje stylish zijn.

    Like

Plaats een reactie