Lifestyle

Handgemaakte babynestjes in jouw stijl!

Momenteel zit ik in het derde trimester van mijn zwangerschap en word ik steeds nieuwsgieriger naar ons kleine meisje. De babykamer is inmiddels af en ik ontvang steeds meer leuke spulletjes ter aankleding. Onlangs mocht ik een babynestje ontwerpen geheel in mijn stijl, en daarbij een passend lakentje en een grote wikkeldoek. In dit artikel laat ik de producten zien die Borduurstudio LuLu voor mij op maat heeft gemaakt.

Handgemaakt

Bij Borduurstudio LuLu heb je veel keuze uit babykamer accessoires. Zij maken onder andere babynestjes, bedtextiel, boxkleden en omslagdoeken. Geheel in jouw stijl! Hou jij van een panterprintje, lieve veertjes of heb je toch liever een stipje? Geef het door aan Borduurstudio LuLu en zij maken precies hoe jij je babykamer accessoires in gedachte hebt.

Persoonlijke touch

Het zelf ontwerpen van producten is erg leuk, zo creëer je één geheel in je baby- of kinderkamer. Naast dat je de stoffen, vorm en print zelf mag kiezen, kun je het product nog persoonlijker maken door onder andere een borduursel, naam, strik of lint.

Eigen stijl

Onze babykamer is beige-wit en daarom heb ik gekozen voor dit taupe kleurige babynestje. Zoals je op de foto’s helemaal onderaan dit artikel kunt zien, kun je kiezen uit heel veel kleuren. Bij Borduurstudio Lulu is veel mogelijk. Eenmaal de kleur gekozen, mocht ik kiezen uit een stof voor de binnenkant. Ik heb zoals je op de foto’s kunt zien gekozen voor lieve veertjes. En om het babynestje net wat schattiger te maken dacht ik aan een mooie grote strik bij het voeteinde.

Zacht babylakentje

Je kunt ervoor kiezen om bij het babynestje een passend lakentje te laten maken met dezelfde stoffen, zoals op de foto hieronder te zien. Je kunt het lakentje gebruiken voor in het babynestje of voor in het wiegje.

Omslagdoeken

Ook ontving ik een mooie poederroze omslagdoek met opnieuw het lieve veertjes patroon aan de binnenkant. In tegenstelling tot de andere wikkeldoeken die ik heb liggen is deze erg groot. Fijn! Zo heeft je baby er langer plezier van.

Verkrijgbaarheid

Naast babynestjes, bedtextiel en omslagdoeken kun je ook ledikantdekentjes, commodemandjes, kruikzakken, aankleedkussenhoesjes, boxzakken, Maxi Cosi hoezen, lampenkappen, kussentjes, luieretui’s en muziekmobielen laten maken.

Kortom, Borduurstudio Lulu kan ik je zeker aanraden voor een mooi en origineel kraamcadeau. De collectie van producten vind je terug op borduurstudiolulu.nl. Alle producten op de website zijn handgemaakt en kunnen naar je wensen aangepast worden.

Bekijk hieronder een greep uit de collectie van Borduurstudio LuLu.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

6 gedachten over “Handgemaakte babynestjes in jouw stijl!”

Plaats een reactie