Lifestyle

Poster Store: Voor de mooiste posterwand bij jouw thuis

Kortgeleden heb ik mooie posters ontvangen waarmee ik de woonkamer een stuk gezelliger heb kunnen maken. De muur boven de bank was een lange tijd leeg, totdat ik in contact kwam met Poster Store. Eenmaal een kijkje te hebben genomen op hun website was het nog best moeilijk om de juiste posters te kiezen, want er is zoveel keuze! Zo heb je Natuur posters, Zwart-Wit posters en Quotes & Teksten posters. Zoals je hieronder kunt zien is mijn voorkeur uitgegaan naar het thema Natuur.

Posters & fotolijsten

Na de bevalling van mijn dochter hingen er thuis boven de bank mooie ballonnen met de tekst ‘Baby Girl.’ Toen het tijd werd om de kraamtijd versiering weer te verwijderen was de muur weer zoals van ouds leeg. Samen met Poster Store bracht ik hier verandering in met acht prachtige posters.

Warme beige tinten

Eerst wilde mijn partner en ik gaan voor zwart-wit posters omdat dat past bij ons interieur, maar al gauw viel mijn oog op de foto’s uit het natuur thema. Deze posters zijn niet alleen mooi voor in de woonkamer, ze kunnen ook door als slaapkamer posters. Ze ogen sfeervol door de warme beige tinten. Wij zijn thuis erg tevreden met het resultaat.

Persoonlijke fotowand

Op zoek naar mooie muurdecoratie voor thuis, op het werk of als cadeau voor een ander? Bij Poster Store vind je prachtige en betaalbare posters en fotolijsten van Scandinavisch design. De webshop heeft een grote selectie posters met verschillende thema’s, designs, formaten en stijlen. Unieke afbeeldingen helpen je bij het maken van een persoonlijke fotowand, passend bij jouw smaak en huis. Poster Store geeft genoeg inspiratie met hun ‘voorbeeld fotowanden’ om zo gemakkelijk je eigen fotomuur te creëren. Bekijk de voorbeelden ter inspiratie.

Formaten

Er zijn posters te koop in acht verschillende maten. Zowel liggend en staand als vierkant. Via de zoekfunctie op de website kun je gemakkelijk zoeken op kleur, afmeting en lay-out.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

Plaats een reactie