Lifestyle

Zien: Tamber babydekentje tijdens babyfotoshoot van Elif

Voordat ons kleine meisje in ons leven kwam ontving ik van Tamber een mooie wikkeldeken die ik tot op de dag van vandaag gebruik tijdens het wandelen met de kinderwagen. Lees hieronder meer over Tamber.

Kraamcadeaus

Je vindt bij Tamber niet alleen wikkeldekens, je kunt voor allerlei andere kraamcadeaus bij de Instagram van Tamber terecht. Alles is handgemaakt en komt in een mooie verpakking naar je toe. Leuk voor jezelf of om als cadeau te doen.

Handgemaakt

Tijdens de fotoshoot op 20 september 2020 heb ik de lichtgrijze Teddy wikkeldoek van Tamber gebruikt en ik heb daar zeker geen spijt van. De foto’s zijn nog mooier geworden door dit handgemaakte dekentje als detail.

Meer informatie

Voor meer informatie en voorbeelden van ondermeer speelgoed, dekens, babynestjes en mandjes verwijs ik je graag door naar de Instagrampagina van Tamber. Klik op de onderstaande foto om een kijkje te nemen op @tamber_tierelantijntjes.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

4 gedachten over “Zien: Tamber babydekentje tijdens babyfotoshoot van Elif”

Plaats een reactie