Beauty

Cool Daisy & Fresh Raspberry: The Body Shop Summer special editions 2021

Afgelopen week ontving ik een heerlijk pakketje met de nieuwste bodycare van The Body Shop: de special edition-producten voor komende zomer ‘Cool Daisy’ & ‘Fresh Raspberry!’ Alle special editions zijn er niet al te lang dus neem snel een kijkje. 

The Body Shop – Fresh Raspberry

Deze nieuwe special edition douchegel van The Body Shop ruikt heerlijk fris. De Fresh Raspberry douchegel is geschikt voor een normale tot droge huid en bevat een frambozenextract waardoor hij extra fris ruikt. Zo wordt elke douchebeurt een fruitig feestje. Tijdens het gebruik zie je dat de gel rijkelijk schuimt. Precies wat ik in een showergel zoek. Ook heeft de Fresh Raspberry-lijn een scrub, body butter en bodymist. De prijs van de Fresh Raspberry douchegel is €7,00/250ml.

The Body Shop – Cool Daisy

De zomer special edition Cool Daisy ruikt licht bloemig en is verrijkt met madeliefjesextract. De Cool Daisy Body Yogurt bevat biologische Community Fair Trade-amandelmelk waardoor je huid binnen no time glad aanvoelt.  Deze luchtige gelcrème trekt direct in en daarom ben ik erg fan van de body yogurts van The Body Shop. Je ziet geen witte strepen bij het insmeren: de gel smelt in je huid. Ook de Cool Daisy showergel en Cool Daisy bodymist zijn perfect voor de zomer. De prijs van de Cool Daisy Body Yogurt is €10,00/200ml.

Mijn favoriet: Bodymists

De warme zonnige dagen laten nog op zich wachten. Maar als het zomer is, heb jij dan ook snel last van de warmte? Zoek je altijd naar verkoeling? Dan zijn deze nieuwe special edition Body Mists iets voor jou. De hydraterende bodymists werken direct verfrissend en geven je een superfleurig gevoel. De bodymist is een dorstlesser voor je huid en biedt lichte hydratatie dankzij hyaluronzuur. De spray trekt snel in, verlicht een trekkerig gevoel en laat een frisse glow achter. Ze zijn er uiteraard in twee special edition-varianten: Fresh Raspberry en Cool Daisy. Voor een bodymist betaal je €12,00/100ml.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

8 gedachten over “Cool Daisy & Fresh Raspberry: The Body Shop Summer special editions 2021”

  1. The body shop jeetje daar heb ik vroeger veel producten gekocht! Ik moet bekennen dat ik tegenwoordig liever na de lush ga maar zo nu en dan loop ik nog wel eens binnen ik denk dat ik de Strawberry douchegel eens ga halen.

    Like

Plaats een reactie