Lifestyle

Review: Vakantie invulboek ‘Mijn Eerste Vakanties’

Onlangs kreeg ik een supermooi en trendy invulboek van Liefsmama.nl. Hoe leuk is het om je herinneringen van jou en je gezin samen te voegen in een mooi boek! Dankzij dit invulboek te koop via Liefsmama.nl, kan ik alle foto’s en verhalen bewaren op mijn boekenplankje! Lees je mee?

Beleef alles nog een keer!

Nu zit onze dochter nog lekker in mijn buik, maar straks beleven we samen met papa mooie vakanties. Door dit leuke invulboek kan in alle mooie momenten bewaren. “Leg alle spannende, leuke of grappige kiekjes en verhalen vast in jouw eigen vakantie invulboek, en geniet thuis nog een keertje van de eerste vakanties” – Liefsmama.nl.

6 vakanties in 1 boek

Het boek is overzichtelijk en heeft een mooi formaat, niet te groot of te zwaar. Gewoon een fijn boekje om zo nu en dan even te pakken om foto’s te bekijken. In het boek is plek voor 6 vakanties. Wat ik leuk vind aan het boekje is dat je verschillende mooie quotes erin terugvindt. Het boekje telt 34 pagina’s, en heeft een grootte van 21 x 21 cm. De kaft is wit en stevig.

Prijs & Verkrijgbaarheid

‘Invulboek: Mijn eerste vakanties’ is voor € 14,95 verkrijgbaar via Liefsmama.nl. Koop het direct en bewaar je mooie herinneringen in een lief boekje! Bij Liefsmama kun je ook babykleding, babyschoentjes, verzorgingsproducten en babycadeaus shoppen.

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

Een gedachte over “Review: Vakantie invulboek ‘Mijn Eerste Vakanties’”

Plaats een reactie