Beauty

Unboxing: ‘The Royal Box’ van lookfantastic + extra korting

Onlangs ontving ik van lookfantastic een mooie beautybox vol luxe producten. De buitenkant van de box ziet er zoals de naam al verklapt royaal uit. Een gouden box met kroontjes op de voorkant maakt je nog nieuwsgieriger naar de inhoud. In dit artikel gaan we de producten langs die je kan scoren met heel veel korting.

Limited edition box

Een beautybox is leuk om cadeau te geven aan je vriendin, moeder, zusje of aan jezelf. Er zit altijd wat in wat jij goed kan gebruiken. Wat kun je van de limited edition The Royal Box verwachten? Dat is het volgende:

  • FOREO Luna Play t.w.v. €40
  • Doctor’s Formula 7x2ml ampullen t.w.v. €70
  • ESPA Bergamot & Jasmine Hand, Bath & Showergel t.w.v. €24
  • Christophe Robin Anti-Frizz Rescue Milk 150ml t.w.v. €30
  • Rodial Vitamine C Brightening Cleanser 135ml t.w.v. €45
  • thisworks Deep Sleep Pillow Spray 75ml t.w.v. €23

The Royal Box t.w.v. €230 kun je nu scoren voor maar €50! Bekijk onderaan dit artikel met welke kortingscode.

Deze box is de allereerste limited edition Beauty box die exclusief wordt uitgebracht voor de Nederlandse klanten van lookfantastic! Ten ere van Koningsdag hebben zij deze goudkleurige box gecreëerd met 6 luxueuze full size producten voor een royale beauty routine binnenshuis.

#1 FOREO LUNA play

De 8.000 T-Sonic™ pulseringen van de FOREO LUNA play bieden per minuut gezichtsreiniging die de huid verheldert en egaliseert, en bovendien 99,5% van vuil, talg plus make-up resten verdrijft. Deze had ik al thuis liggen, dus ik ben ermee bekend. Na gebruik voelt je huid veel schoner en zachter. Echt een aanrader. Ze zijn verkrijgbaar in meerdere formaten en kleuren.

Gezichtsreiniger FOREO LUNA play

#2 Rodial Vit C verhelderende reinigingsgel

De huidreiniger Rodial Vit C is de juiste keuze voor dagelijkse zorg. De gel maakt je hele gezicht na gebruik zacht en fris. Breng elke ochtend en/of avond aan op het vochtige gezicht en laat schuimen. Daarna afspoelen. Deze gel gebruik ik nu inmiddels drie ochtenden en avonden in combinatie met de FOREO LUNA play. Erg fijn!

Rodial Vit C verhelderende reinigingsgel

#3 This Works Deep Sleep Pillow Spray

De This Works Deep Sleep Pillow Spray is het best verkochte, natuurlijke ‘slaapmiddel’ dat je beddegoed heerlijk laten ruiken en je hersenen tot rust laat brengen en kalmeren, om heerlijk te slapen! Dat is wat ik erover lees. Nog niet gebruikt, maar ben erg benieuwd naar dit product, nu ik wat minder goed slaap vanwege mijn zwangerschap.

This Works Deep Sleep Pillow Spray

#4 ESPA Bergamot and Jasmine Bath and Shower Gel

Deze douchegel van ESPA met oliën van Bergamot en Jasmijn ruikt zo ontzettend lekker. Het doet je meteen denken alsof je in een spa bent. Ik ben benieuwd hoe erg deze schuimt. Snel uitproberen!

ESPA Bergamot and Jasmine Bath and Shower Gel

#5 Doctor’s Formula Brighten Up

De Doctor’s Formula Brighten Up ampullen gebruik je 7 dagen achter elkaar en zorgen er zo voor dat je huid wordt gehydrateerd en er stralend uit gaat zien. Je breekt de ampullen door midden en brengt het aan op je handpalmen en vervolgens op je gezicht. Ik heb eerder ampullen gebruikt van het merk Babor, en vind het erg fijn in gebruik.

Doctor’s Formula Brighten Up ampullen

#6 Christophe Robin Anti-Frizz Rescue Milk

Deze vegan spray zorgt voor happy hair. Door de Shea Butter blijft je haar gehydrateerd en zacht. Fijn voor de zomer! De Christophe Robin Anti-Frizz Rescue Milk zit vol vitamines, omega 3 en 6. Ik ben erg benieuwd naar deze verzorgings- en stylingspray!

Christophe Robin Anti-Frizz Rescue Milk

Prijs & Verkrijgbaarheid + kortingscode

The Royal Box heeft een waarde van maar liefst €230 en kost je nu maar €65! Met de code BIBIBB ontvang je daarboven op nog €15 korting! Dus voor €50 heb jij een box vol heerlijke producten t.w.v. €230. Shop direct The Royal Box van lookfantastic.nl!

Dit artikel bevat producten die beschikbaar zijn gesteld ter review

8 gedachten over “Unboxing: ‘The Royal Box’ van lookfantastic + extra korting”

  1. Ik vind zoiets altijd erg verleidelijk om te bestellen, maar meestal gebruik ik de producten in de praktijk totaal niet en dan is het natuurlijk zonde van het geld.

    Like

  2. De box ziet er prachtig uit! Ik snap dat mensen die van smeersels houden daar blij van worden. Ik zou zelf geen een van de producten gebruiken dus laat hem even voorbij gaan

    Geliked door 1 persoon

  3. Wat een goed gevulde box! Zelf ben ik al heel lang lid van de Goodiebox en sinds kort ook van de Bluxbox. De styletone box heb ik ook gehad. Alleen deze box heb ik nog niet geprobeerd! Ziet er goed uit!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie